snaaark

jaha hej hej mitt i natten...snart morgon..here we go som vanligt. Shit jag är så trött på att inte kunna sova på nätterna, spelar ju ingen roll om jag går upp tidigt, gör saker på dagarna eller sover halva dan. Spelar ingen roll, jag försöker få in sovrytmen men det e ju lönlöst. När jag tänker att okej, nu har jag vänt på dygnet igen för att jag inte kunnat sova på natten, så har jag sovit hela dagen osv..så hamnar man i en dålig cikel å vänder på dygnet, men sen när jag äl förösker några dagar att gå upp tidigt, så gör inte det nån jävla skillnad på när jag somnar! Helt seriöst så har jag inte somnat innan 2 på as länge nu, och om jag somnar 2 så är det bra asså! Det brukar vanligtvis vara runt 3. Men denna natt gör mig tokig, jag har legat i vridigt å vänt mig i sängen sen 12 men när klockan blev 4 gav jag upp! Har hört att man ska går upp å göra nåt när man inte kan sova, sen försöka igen..vet inte varför men det funkar inbland, så efter detta inlägg ska jag försöka igen. Så jävla irriterande. Ska skaffa insomningstabletter, de kanske hjälper. Måste ju fan få sova normalt nån gång!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback