Damn..

Hej och hå på böljan blå, ja, eller nåt..
Jag hade satt klockan på 11 idag för jag hade en tvättid kl 12, men klanten jossan råkade stänga av klickan och sov till halv 3, ja så kan d gå..

Shit jag e så jävla mör i kroppen, men det va kul igår...fram tills sista kvarten ungefär. Min kropp va helt knas igår med, dock inte lika mycket strålningar ut i armar och ben, men var däremot heeelt slut! Kunde inte sova på natten för att jag mådde så konstigt så jag somnade inte för ens kl 5, så jag var helt waisted i kroppen, men jag körde på ändå. Men jag tror aldrig jag mått så dåligt när jag undervisat nån gång, när det var 5 minuter kvar innan strechingen så kunde jag knappt andas, så slut var jag, så jag bröt passat med lite stretch, sen körde vi några varv till, sen stretchade vi sista 10 minuterna. Jag höll fan på att börja grina, men d kan man ju inte göra när man är instruktör, så jag tjoade på mest tror jag å ba "kom igen, wohoo, nu kör vi, en gång till! yeah!" fast jag inombords skrek "ta mig här ifrån, jag dör!" Men när det e som värst å man inte får sacka under då måste man ju ta på nån slags överlevnads teknink, bättre att peppa upp sig än att känna efter..typ. Helt galet, mådde så dåligt på tåget hem! Sen somnade jag runt 2 för jag hade spängande huvudvärk.

Idag mår jag bättre, men e fett mör ändå! Har lite skön träningsvärk, men e fortfarande illamående. men det är ju iallafall bättre än igår, så det går nog åt rätt håll. Har lovat min kära mor till sjuksköterska att jag ska gå till doktorn om det inte blir bättre.
Säkert ingen fara.

Nu ska jag ringa kajsa! Kom just på att jag lova att jag skulle ringa upp när jag käkat, å det va ett tag sen. sorry baby, min hjärna är visst inte med mig idag, ringer nu!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback