snygging!

Min snygga bovärd va just här och bytte min fryslucka som varit paj i princip sen jag flyttade in, 2006! ja jag e en segbanan på att ta tag i saker. Men det var ju gjort på 3 sekunder när han väl kom med den. Fan, önskade att jag haft nåt mer han kunde lagat så han hade kunnat stanna lite längre, damn it! Jävlit söt asså och så byggarbetar kläder på det å en skitsnygg t-shirt! Han frågade om det va något mer än frysboxen som behövde fixas, försökte verkligen komma på nåt, men fan allt annat funkar ju som det ska, så det va bara och säga hej då! Damn it!
A ja, får väl se till att göra söder lite saker här hemma med ojämna mellanrum, haha! Han lär ju inte alls undra, nej då! ;)

Va inne och kollade min skunk sida igår som jag använde mycket som tonåring. haha! Så kul och läsa hur man skrev back then. Hade nån slags "50 i topp"-lista. haha! "asså O-town suger anus asså!" "Fattaru är fett gryma asså, I luuuve!!" haha! "asså" fanns med i princip varje mening, och "anus" och "fett" med för den delen. Kul läsning. Har inte hjärta att ta bort det, så kul å ha!

Nu ska jag äta frulle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag kan räcka dig ett slagträ så kan du banka lite hemma ;)

2008-07-09 @ 23:32:53
URL: http://gonzza.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha! Tack! kan behövas!

2008-07-09 @ 23:34:54
URL: http://missdefineme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback