soft utekväll

Just hemkommen från en soft utekväll med min krambanan anki. Tack vännen för ett nice kväll! Alltid kul å hänga med Anki! =)

Kommit fram till att en person jag älskar mer än något måste jag ta ett regält snack med, finns saker och ting som inte stämmer, men som är så jävla typiskt för denna typ av banan. Man kan inte gå runt å såra och sen gå vidare. Man måste ta ansvar. That's it!

Dags för sängen. Tacka vet jag mina katter, de älskar mig no matter what känns det som! fan att man inte e katt!





Baileys och Tabby (den svarta) mina små älsklingar!




God natt

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack själv darling... Love to hang out whit you, får bli en repris när jag kommer hem?!



Saknar dig...



Puss, Din krambanan

2008-07-14 @ 22:16:32
URL: http://gonzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback