stilla natt...

Ja, här sitter jag...känner mig tom inombords..eller inte tom. Jag känner att jag har mycket inom mig som jag har att ge, mycket kärlek, men hittills har ingen velat ta emot den.
Känner mig tom på nåt vis, ledsen, vet inte. Har en sån grym längtan efter att älskas och att få älska. Men den tiden kommer när det e rätt I guess. Har liksom inte träffat MR. right än. Pojkar har jag stött på på min väg, men kärleken nådde inte fram, ibland inte till mig och ibland inte till honom. That's life..

Lyssnar på Jah Cure - Love is... så fin, älskar den! Longing for.. är superfin den med!

Träffade min bror idag, vi pratar ofta om relationer och dating osv. Jag sa att jag är så himla trött på det här jävla spelet som det alltid måste va. Man går runt och är skitzofren för man vet inte va människan vill! Plötsligt hörs man massor sen hörs man ingenting på en långtid, sen blir man plötsligt intressant igen å då hörs man nästan varje dag, sen back to nothing. Hallå!! Varför är d så svårt att bara hänga å softa å se vad som händer, lära känna varann och va lite normala och inte skitzofrena och plötsligt lotsas som vi inte betyder nåt för varann! Antar att det är för att man är så skraj för att bli sårad. Men min bror snackar också om att det "måste vara spännande...hon får inte va för på", nä vi ska bara sitta där och bli skitzofrena och inte veta om vi ska höra av oss eller inte för att om vi gör det kanske vi förlorar er! Men om vi inte hör av oss så undrar man ju! Plus att va fan, va lite rak, är du intresserad eller inte!! Jag vill ju bara lära känna dig, what's the problem?? Tror du jag tänker fria ifall vi hörs för ofta eller? By the way, du har inte funderat på om JAG tröttnar?
Sug på den karamellen!

Min bror sa också att "vi killar lever kvar i stenålderna, vi måste få jaga verkar det som" med en ton i rösten av att det på ett sett var tragiskt, men som att det bara va att inse faktum.
Aja. I don't know. Sanningen är iallafall den att love makes you skitzo!!

Finns det nån okomplicerad jävel därute så kan du ju ge honom mitt nummer! Fan asså! Nä jag e inte bitter!

aja
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha neee, vi e aldrig bittra, snarare tipp topp all the time :D

2008-07-09 @ 23:30:56
URL: http://gonzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback