nu e det dags

Nu är det god tid att ta tag i saker och ting. Musiken tänker jag först och främst på. Lyssnade på lite free beats nyss, hittade några riktigt sköna som man kan jobba lite på tänkte jag. Det är hög tid att uppdatera min myspace känner jag. Dags å ta tag i musiken över huvudtaget!

Sen så ser jag fram emot mitt lägenhetsbyte som jag hoppas innerligt att det ska gå egenom. Planerar att flytta till Farsta till årskiftet..eller så snart bytet är klart. Hoppas det går fort. Det är också en del i en nystart för mig. So goodbye vällingby och västerort! Nu är det söderort som gäller! Blir bra, kommer närmare mitt jobb som ligger i farsta. Kanske kan få mer klasser där då. Hittills har jag bara undervisat på lördagar eftersom det är en bit att åka, men kanske kan det blir mer dansjobb nu. Vore hur kul som helst! Det blir även närmare till skolan, smidigare resväg iallafall. Känns jätte kul! Men man ska ju inte ropa "hej" innan man är över bron, eller vad är det man brukar säga? Men allt tyder på att det ska gå bra, så det är bara att hålla tummarna. =D

Nu ska jag umgås lite med min kära mor. Är hemma hos päronen ikväll, så vi ska ha det lite chill.

Passa på att gå ut å gör lite snö änglar innan snön försvinner, man ska va barn så länge man kan! =)

take care y'all!

love
Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback