orka!

Jag är trött i själen
känner mig kvävd
varför ska det vara så svårt
att leva som jag vill?
sluta lyssna
sluta anpassa mig

Det gör så ont i hjärtat
varför misstror ni mig?
vad gör jag för fel?
Jag spelar efter er pipa ständigt
för att jag orkar inte bråka
Men när jag för en gång skull gör nåt för min skull
Då brakar helvetet lös å allt blir ett jävla drama!

Låt mig leva mitt liv
om jag slutar vara beroende av er
så slutar ni hålla fast mig
kanske jag kan bli fri då
kanske vi kan sluta bråka
kanske ni kan förstå mig
kanske vi kan börja kommunicera

Våra komunikationsproblem genom åren
gör att vi fortfarande stampar på samma plats
spelar på samma gamla knisslande fiol
slår på samma trötta trumma
När ska det sluta?
Vart ska vi mötas?
Jag försöker mötas
gör ni?

Älskar er så mycket
hoppas vi ska hitta en lösning
men jag orkar inte prata nu
känner mig så sårad å förnedrad
vi hörs när saker och ting lugnat sig
jag orkar inte detta mer
måste bli ett slut på detta
nu


© 2008 missdefineme.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback