Pepparkaka och vetekatt?

Idag har jag bakat pepparkakor...eller ja det är inte helt sant, jag rååkade äta halva degen..men resten blev det kakor av, men halva grejen med att baka pepparkakor är väl att äta degen...eller?

Blev lite trött på mina vanliga formar mot sista plåten..well..



Efter att jag bakat klart var det lite mjöl kvar på bordet...vilket min lilla misse Tabhita tycktes tycka om..
Så söt å knäpp!



Borde kanske inte uppmuntrat henne, but I just had to get it on tape!

Där har ni en riktig vetekatt! Full av mjöl i morrhåren! haha




Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt att baka pepparkakor!! :) Ska nog oxå göra det i helgen tror jag, när julgardiner o ljusstakar och sånt åker fram :)

Men... hur kan tabhita gilla mjöl? Hmm... katter kan va bra roliga ibland. Söt hon e!! Så stora o fina ögon!!



kram på dej vännen!

2008-11-26 @ 11:21:59
URL: http://malinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback