Sanningen

Sanningen kan vara hård men ju tidigare den kommer fram desto mindre knas kan det bli. Att säga en sak och sedan ångra sig, det kan hända alla, men fortsätt inte och spela med för att du inte vågar säga som det är! Det skadar mer för den du fegar inför! Jag gav dig förtroende nu bröts det, det gör mig ledsen!

Bara för att jag mår dåligt är jag inte galen, det borde du märkt för länge sen! Fan va ledsen jag blev av det du sa idag, så jävla besviken och arg! Du sårade mig! Du har haft så många chanser att säga som du kände, sen när det gått för långt så droppar du sanningen som för mig kändes som en käft smäll. Jag litade på dig, men fan va dum jag var! Din feghet gör att jag nu gråter. Behövde inte detta!! Fan!! Jag e så arg å ledsen!

fuck of alla jävla lögnare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback