hej inatt igen..

Faaan inte igen. Asså jag orkar inte med detta. Har legat å försökt sova sen 11. Pallar inte! Gick upp tillslut för att se om det fanns nån som var uppe på msn mitt i natten som ville bubbla med en ensam själ..känner mig faktiskt ensam ikväll..
Ska träffa min doktor imorn, ska prata med henne om mina mediciner asså. Har hög puls fast jag ligger och fösöker sova, skit störigt! Måste ju va nåt knas. Har hört att man kan få hjärtklappning av medicinen jag tar...kan det va det jag har kanske...ja. Vad annat kan man göra än att diskutera med sig själv i denna sena timma. Önskar bara att denna jävla skit period i mitt liv ska va över!!! Blir så förbannad. Står still å trampar känns det som, kommer ingen vart p.g.a vad jag går egenom. Men jag måste ju gå egenom det, vet det, men just ikväll känns allt åt helvete! Ja, jag tycker synd om mig själv just nu, eller mer arg på mig själv över att jag har hamnat här...men samtidigt var d väl bättre sent än aldrig...aaa i donno!

De som va inne på msn va 2 pers som jag hade lust att prata med, men Lasse var busy med nåt å sa bara ett ord i taget, tråkigt, så då försökte jag prata med min amerikanska vän Sheryl, tänkte det borde ju passa med hennes tidszon. Vi skrev några rader sen försvann hon precis efter att hon ställt en fråga...skummbananer, datorn lagga väl eller nåt.  åååååhh!! Tråkigt!

bajs hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback