sömnlös igen

Hej hopp mitt i natten. Fan,så jävla störigt! Jag är så sanslöst trött så jag vet inte var jag ska ta vägen, samtidigt är min kropp rastlös, konstigt å grymt frustrerande! Fattar inte vad det är för fel! Måste va nån biverkning på mina mediciner, får snacka med doktorn på måndag...har så jävla mycket biverkningar av denna medicin, måste nog byta! Blir knäpp av detta!
Faan jag vill sova! Gick å la mig för ca 2 timmar sen, då var jag toktrött å trodde jag skulle somna bums, men nähe då! stööörigt!!

fan jävla skit, är lack å trött. Om jag var 2 år nu skulle jag lagt mig på golvet å gråtit å skrikit! Det är fan grymt frustrerande detta!

fuck off jävla biverkningar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback