Förra helgen

Helgen förra veckan bestod av fest fredag och lördag. På söndag hade vi vilodag.

Fredagen innebar för skola för mig, barnvaktsjobb och sedan rakavägen till Gröna Jägaren på Söder. Där chillade jag, Cissi, Matilda, Franky och hans polare..som jag tyvärr inte minns vad han hette, sorry! Men vi pratade ju inte så mycket..han ville helst prata med Matilda :p När matilda inte ville sitta bredvid honom, satte han sig brevid henne, smart grabb, jobbigt tyckte Matilda, haha! Annars var det trevligt. Jag sjöng kareoke för full hals, tok kul. Men av nån anledning vart jag så nervös, tror att jag inte var beredd, så mina ben skakade tokmycket! Känndes som jag fått ett tillfälligt anfall av parkinson. Jag löste detta genom att gunga med till musiken. Alicia Keys - No One  blev det. Underbar låt!


Lördagkvällen startade hos Anki, med tjejmiddag å vin hos Anki i Jakan. Underbart god mat a' la Anki, gott vin och mistankar kring en väldigt god kladdkaka som ledde till en lång stund av hysteriskt skrattande - film finns på facebook. Jätte trevligt var det! =D



- "The fishkiss" som vanligt...




- Det tighta jeansen fick åka av efter maten..fler byxor knäpptes upp när våra magar vart tokfulla.
  Jag dock leggings så det vara bara å spänna ut å slappna av :)




- Här nånstans satte skrattattacken igång. Skyller på Cissi, inte så lätt att spela när någon i publiken
  håller en servett framför ansiktet, vänder bort huvudet å säger att hon håller på å spy. Sen brast det för
  oss alla, vi skrattade å skrattade...som sagt, kolla filmen på facebook.


- Sugna på dans flickor?

Efter mat och många skratt begav vi oss till lokalklubben i Jakan. Vi hade noll förväntningar och fler fick vi inte när man var tvungen att gå egenom en metalldetektor innanför entrén. Inte alls oroväckande, nej nej. Men det va riktigt nice ska jag säga er, bra musik, dansgolv, stor lokal, liveband, glada människor och en och annan afrikan som gillar bootylicious girls som jag, haha! Bara för att jag kan dansa ragga tror jag. Men det va trevligt, han va söt, men jag kände för att dansa med mina girls denna kväll.


- skåååål, it's time to paaartyy! å röra våra lurviga..


- rökmaskinen var hyperaktiv


- Cissi, sexy mama!


 - Snyggast.nu = Anki. Hökarängen föll mot Jakan på denna bild. haha!


- let's break it down girl!


- Matilda knows how to get here party on! yeah!! =D Gillar händerna där!


- "Yeah, shake it girl, common' sh-sh-sh-shake it girl!"



This was surley a night to remember!

Efter klubben begav sig Cissi å Anki hem till Anki och jag och Matilda rörde oss hemåt mot kära Höken. Va tog ett snabbstopp vid Centralen för en hamburgare. När vi stod och åt medan vi väntade på Farstatåget, sötte vi på Matildas polare å hans gäng, de va väl trevliga, förutom en som på riktigt försökte sno min hamburgare. fan va arg jag vart! Nä han tyckte vi inte om. Otrevlig jävel, men de andra två va goa gubbar. Sen åkte jag Matil' hem. Blev lite prat å te innan sängen kallade på oss, det va mys. Hon är en sån go och bra vän den där Matilda! :)


Ikväll är det dags förvalborgsfirande, men jag och cissi tänkte vara nattvandrare istället. Valborg är en natt då det händer massa knas, vet av egna erfarenheter, så jag vill finnas där för de som kan behöva en hjälpande hand denna natt. Ha så kul ikväll men sup inte bort förståndet!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback