Inflyttningsfest

Igår var det dags att viga in vår fina nya lya på riktigt, med en inflyttningsfest. Det vart röj, mycket dricka, olika människor och "intressanta inslag". Tack till alla er som kom det va skitkul tyckte vi! Här kommer lite bilder..några är snodda från anki. (gonzza.blogg.se)





Jag fick en kramisnalle av Anki! =D
Och ett jättefint inramat kort på oss från vår resa till göteborg! Thanx babe!



gött med snacks tycker Anki! Cissi är nog lite tveksam på vinet..



Polle, vilken snubbe alltså! haha!



My baby! love you my friend!

Sen glömde jag bort å fota mer..synd men a ja, kul hade vi iallafall! :D
Finns lite fina filmklipp på facebook också. check it out å få dig ett gott skratt, bjuder på den så att säga...

Nu ska jag å Matilda bakis-sega å kolla film..ska laga nån mat bara..palla men jag e hungrig!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback