Ofräsh jävel!

Idag känner jag mig som en skunk. E tok varmt inne fast vi har alla fönster öppna i princip. Har precis lagat mat å jag svettades som fan! Sol å vår i all ära, men jag hatar å svettas! Ska ta en kall dush men först ska jag röka..

På tal om att svettas så äcklas jag som fan det där nya deo reklamen som går på tv, där det bara sprutar ut under armrna på snubben, fixar inte att kolla på den asså! Måste byta kanal. Byter i och för sig alltid kanal när det kommer reklam på tv, orka! Denna ständiga hjärntvätt som vill få oss att köpa, köpa, köpa! En reklam gillar jag dock, fast jag vet inte om jag kan kalla det reklam egentligen men iallafall..den som är för friends, med den där flickan som går genom skolkorridorerna å sjunger, blir ignorerad å skrattad åt av alla. Jävlit bra! Känner igen mig..jag var hon! Tänk va saker och ting kan förändras, har jobbat med mig själv så mycket sen dess och min självkänsla är långt mycket bättre än då! Friends fanns inte på min skola då..men tack för ert ofantliga arbete! Stödjer er! Var kompisstödjare genom Friends ett tag i gymnasiet, det är viktigt att prata om effekterna av mobbning och hur den kan motarbetas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback