Uppsats nojja och vårpromenad

På onsdag, den 8 April, ska min uppsats vara inne. Har suttit med den idag och försökt rätta till alla fel och strukturerat om så det ska bli bra, men man blir ju blind tillslut när man sitter där och bläddrar bland 38 sidor (ja den är för lång - that's sort of the problem!) och rättar till och tar bort (och lägger till, damn it!) lite här och där.  Gud alltså! Hoppas jag hinner klart imorrn! Måste skriva om min analys och diskussion känner jag. Blir att sitta på tåget imorrn, måste ju bli perfekt. Så känner jag iallafall, nu vill jag kompletera klart den här jävla uppsatsen och lämna in den, en gång för alla, så nu vill jag känna mig helt nöjd. ja ja, håll tummarna för mig..please!

Efter att jag slutat skolan idag, tog jag och Tony en härlig promenad i stan och ut mot djurgården i solskenet. Va så underbart! Satte oss ner några gånger och mös vid vattnet, stockholm är allt fint! Underbara, vackra Stockholm! Vi passade även på att klättra lite i träd, det va kul! Man ska vara barn så länge man kan! :)

Nu ska jag sova och hoppas på en härlig dag imorrn med massa uppsatsinspiration!

Peace and love!



trötta efter flera timmars promenad, men va mysigt det var!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det löste sig med uppsatsen babe, och att du kände dig nöjd när du lämnade in den. Vet hur frustrerande det är med uppsatser, riktigt roligt men även väldigt frustrerande och tufft emellanåt.

Skulle jättegärna läsa din uppsats, verkar så spännande! Så maila gärna över den om du vill :)



Mys med sol också, Stockholm är verkligen helt fantastiskt såhär års!!

puss o kraaam

2009-04-09 @ 23:25:47
URL: http://malinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback