Våfflor i solen


(snodd bild..hann äta upp våfflorna innan jag hann fota)


Är hos mamma å pappa en sväng i Bromma. Har precis suttit i trädgården och ätit våfflor i solen, helt underbart! Så mysigt att va här, i trädgården å sola och bara vara. Mina föräldrars trädgård gränsar till en skog så det känns nästan som att vara på landet. Cozytime allright! ;) 



trädgården



fint på altanen



Foppa tofflor är ett måste i trädgården, trots att de är skitfula!



"swing me..."



krokusen sträcker sig mot solen



snödroppen hänger trött



'"blåsippan ute i backarna står, niger å säger att nu är det vår"



mamma gör vårfint


Päronen håller på och grejjar i trädgården och jag tänkte sätta mig en stund med min uppsats. Tänkte få klart den i helgen. Missade inlämningsdatumet, men a ja, what to do, in kommer den iallafall, hoppas min lärare förstår, har en känsla av att hon gör det..hon e allt bra hon!

Anyway take care y'all och njut av vårsolen!



GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback