Don't crap where u eat!

hello!
Ska strax åka till jobbet, mina elever ska få köra mycket teknik idag tänkte jag. They need it! Men det är 2 goa grupper jag har på torsdagar, de är koncentrerade och kör på så det är kul!

Jag har lärt mig en slitsam läxa. För några månader sen fick jag ett infall när jag var hemma. Var lite rastlös och så fick jag syn på en kanna - sprayfärgburk - som blivit över sen en elev föreställning. well do I need to say more? Av alla ställen att få infall att måla på så valde Jossan sin innerdörr. jävlit smart - lackad ekdörr! Så nu när det är bestämt att jag ska flytta så måste jag ju ta bort den där neongröna färgen jag klottrat med. Insåg igår att det va inte så jävla lätt. Började med att ta bort färgen med lackborttagningsmedel, tips från min vän som graffar, men det gjorde ju att trälacken också försvann, så jag har nu lånat pappas slipmaskin. Stod igår å slipa, fan vad den vibrerar! Man efterskakar när man slutat å hållt på ett tag. Men det ska nog gå bra, känns bara jävlit onödigt! Va ju inte som att jag gjorde värsta konstverket! En krona och ett venustecken. Fan va arg jag va på mig själv när jag stod där å slipa igår. Jag har fått bort hälften nu iallafall, men sen ska det ju betsas å lackas om. ååå, pucko Jossan med mina jävla infall!

anyway gotta go!

/miss dumbass

Kommentarer
Postat av: Miss K

HAHAHA de tänkte jag när jag såg de på dörren svårt o få bort sen. men whatta can u do, de kändes väl bra när du gjorde de?? :P

huggzz

2009-02-20 @ 17:20:02
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback