Sol i sinne

Solen skiner idag, helt underbart! Att det är kallt gör inte så mycket, önskar att det kunde va lite snö bara, då hade det varit perfekt! Fast jag längtar till våren - my favourite season! Allt gammalt rinner bort å nytt liv får plats att växa fram, känns alltid som en metafor för mitt liv, varje vår. En nystart, nu kör vi igen, nya tag, ny tid. Denna vår känns det speciellt som en nystart, med tanke på all skit som hände förra året och att jag flyttar om 2 veckor, kommer till en ny ort, (förvisso inte okänd eftersom jag jobbar där, men ändå).Det känns bra, helt rätt. Jag känner mig förväntansfull och glad. nu ska jag ta en promenad i solen!

kärlek!
Jossan

Kommentarer
Postat av: Miss K

Sounds good joie! Jag längtar också till våren, så mkt.... we talk soon, nu ska jag sova, slappat hemma efter jobbet lyssnat på lite frank åhdal har en ny favvo låt tårar från himlen. den e fin.

love your k

2009-02-18 @ 22:51:24
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu
Postat av: Miss K

ps write more,....

2009-02-18 @ 22:52:39
URL: http://hiphop/yooo.sexme/MissK.dunkdunk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback