På G

What's poppin?
Inte mycket här. Eller aa det har väl hänt lite grejer de senaste veckorna. Va inne med Joel på akuten för nån vecka sen, men han mår bra nu, fick nån konstig smärta i huvudet å i handen...fick scanna huvudet, tyckte han va coolt så det va ju kul för han! Den visade inte att det va nåt fel och nu mår han bra, så det var väl nåt tillfälligt.

Jag, Joel och Danne va ute förra fredagen. Planen var att fika men det var fullt på varenda café, så efter en stunds letande hamnade vi på Fridays med öl och nachos istället, gött! Sen blev Josefine full som en kastrull, lätt att det blir så när man inte druckit på ett halvår å dricker som man gjorde innan dess...hej och hå, men vi hade kul! :) Hamnade på en Indiklubb av misstag, jag trodde det skulle va reggae, men det var fel dag..damn it..men vi stanna ändå av nån underlig anledning (Josefine + Indimusik är vanligtvis inte kompisar), men e man full så e man och så vi studsade runt där och drog faktiskt igång dansgolvet..lite komiskt när vi inte ens gillade musiken, men vi var ganska nöjda över att fått fler att studsa runt, eller hur fan man dansar till Indi, ingen aning! haha. Vid 2-tiden vart det hemgång. Va en lyckad kväll ändå! :)

Just det, i torsdags var min bovärd här och besiktade min lägenhet, så förhoppningsvis är jag å Joel snart påväg till Farsta, vore helt underbart! Håller tummarna! By the way söker jag en inneboende från och med Mars, då Joel flyttar tillbaka till Göteborg, hör av dig om du är intresserad!

Det är strax dags för prisonbreak, måndagkvällar från 22.00 = "do not disturb". Holy moment 4 me.

puss å kram
Jossan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback