Supernanny - Wannabe Mama

Det har varit mycket babysitting den senaste tiden. Jätte mysigt! Idag när jag var ute och gick på sovpromenad genom soliga nockeby med alla fina husen, kom jag på mig själv att tänka mig in i hur det skulle va att va mamma, ha familj och vilket hus jag skulle vilja bo i "det där va fint..där skulle jag vilja bo..mysigt område...bra för barnen..lugnt". Va lite mysigt att fantisera lite om det. Vet dock att jag inte är där än mentalt, inte redo för att settle down och skapa familj. Så mycket jag vill göra först. Men det är ändå lite mysigt att fundera ibland.

Idag flyttade Joel in. Blir trångt men hoppas det kommer gå bra. Har delat av med draperier så vi har som varsin sovalkov.
Förhoppningsvis är bytet till farstalägenheten klar snart så vi kan flytta till större och få varsit rum.

Lyssnar på Britneys senaste skiva, tycker den är bra faktiskt. Rekomenderar den!

Imorrn ska jag vara lektant å passa barn på en middag, tre stycken 1,5 åringar, en 3 åring, en 6åring, en 9 åring. Wish me luck!

Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback