Snabb uppdatering...

Varit lite segt med skrivandet från mig på senaste tiden. Jag har varit så galet upptagen, that's what it's about! Jobbade först en vecka på ett läger för funktionshindrade barn och ungdomar där jag var anvarig för en autistisk tjej. Det var otroligt lärorikt, kul men samtidigt tufft emellanåt. Kom hem, sen dog Michael Jackson och jag va helt knäckt, kan fortfarande inte fatta! Sen hända massa annat skit jag inte orkar gå in på, jag mådde iallafall inge vidare. Den 2-8 augusti åkte jag iväg på ett till läger då jag skulle vara ansvarit för en gravt autistisk kille. Otroligt tufft men väldigt lärorikt det med! Nu är jag hemma iallafall och tänkte chilla kan jag tala om. Behöver det mer än jag fattar själv tror jag! Ni som känner mig vet resten..

love n peace out!
Jossan  

Kommentarer
Postat av: mssk

sounds good! thanx for the chill, men min röst känns av all waterpipe ups.

love!

2009-07-12 @ 11:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback