Chillhelg i Uppsalish

Dags för uppdatering känner jag..börjar med förra helgen.

Min kära vän Lotten jobbar på en fritidsgård i Gränby i Uppsala. Där har hon ansvar för en tjejgrupp som går i 8:e klass som ses några ggr i veckan (eller var det bara måndagar?) och chillar. För några veckor sedan frågade hon mig om jag ville komma och hålla en klass i dancehall för tjejerna och självklart svarade jag ja! :) Riktigt kul var det, sköna tjejer verkligen! De ville aldrig sluta, tror vi höll på i nästa 2 timmar, så goa! Så härligt när man håller klass för så danssugna människor!

Jag kom till Uppsala på fredagkvällen och stannade till söndag kväll. På lördagen dansade vi med tjejerna och resten av tiden hängde jag och Lotten (och andreas när han inte jobbade). Så jävla skön helg alltså! Vi har inte setts på 1 år så det va otroligt kul! Vi käkade pizza i Gränbycentrum, chillade på balkongen, gick promenader, åt glass och kollade på en lägenhet som lotten och andreas blev tok sålda på och senare vann budgivningen på, så otroligt kul!! Galet bra helg, hel mysig!


Världens mysigaste par! Snyggaste också!


Frukost i solen på balkongen


Läskigt konstverk vid vägkanten, inget av det träfärgade är äkta, bara målat.


Solning på balkongen


naaw sötisar..ni e ju så goa!

Tack för en grym helg Lotten och Andreas och mega jätte stort grattis till lägenheten!! =D Är så glad för er skull!
Kärlek!!



Kommentarer
Postat av: Lotten

Min fina fina vän! Blir rörd till tårar av dina fina ord och bilder här! Helgen var som sagt (typ hundra ggr) GRYMT HÄRLIG! Otroligt kul också att du var med och föll för lägenheten! Kontraktet är nu skrivet och lånet beviljat!!!! =) Och du är självklart galet välkommen dit ANYTIME honey! Älskar dig verkligen! Som en riktig syster. Största kramen till dig! Du är bästaste bästa tjejen!

2009-05-26 @ 12:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback