Det fascinerar mig...

Det fascinerar mig att varje gång jag skriver som headline eller i ett blogg inlägg att jag mår dåligt, så bombarnerars jag av gamla kristna vänner som säger "hej hur e d? Tänker på dig ofta..saknar dig..ber för dig. " Vet inte..men det känns bara så falskt. Någon som förstår mig? Jag känner bara att jag blir irriterad, för dessa personer har jag inte träffat på år och dar och det känns som de plötsligt får för sig att de kan "vinna mig tillbaka till gud" eller nåt..svårt att förstå kanske om man inte varit inne i frikyrkosvängen som jag, men det är jävlit irriterande ska jag säga! Att så fort man medger sig lite svag å ledsen så får man ett mail "Jesus älskar dig, glöm inte det". Fy fan, blir så arg! Vill du va en vän, säg att DU finns här..lägg inte ansvaret på nån annan, speciellt inte Gud! Ifall jag ville ha hjälp av denna påstådda gud, kontaktar jag väl denne själv! Lägg ner!!


Kommentarer
Postat av: Miss k

jag fattar exakt vad du menar, va precis inne på din facebook... assoo orka, fattar exakt. blir irriterad. då passar de att titta fram med fina ord.

jaja...

i holler at u soon.

puss

2009-05-05 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback