Jag faller




jag vet inte...men det känns så ensamt
jag borde känna ro nu
men allt är så tumult ändå
hela jag
upp och ner
hit och dit
jag kan inte vila
känner inte ro
bara oro och förtvivlan
jag pendlar
stund för stund
dag för dag
super pepp
sen super depp
jag är knäpp
och blir det om inte annat
vad behövs?
vad vill jag?

springer runt
springer så jävla fort
ändå är jag alltid efter
hinner aldrig ikapp
känns som det kvittar
just nu känns det så

ångesten gör sig till känna
hej igen
inte kul att råkas
nu ska jag fånga dig en stund
så du tror att jag aldrig kommer försvinna
Den som känner mig mer än någon
som jag hatar mest av allt

jag faller
vet inte om jag orkar klättra upp igen
finns inget kvar att klättra på
luften har gått ur mig
jag har ingen kraft kvar
jag orkar inte lyfta mig upp igen
jag orkar bara inte
vet inte vad mer jag kan göra
jag har gjort allt i min makt
skiter sig mitt sista hopp nu
så checkar jag ut här ifrån
och checkar in någon annan stans
jag orkar inte mer


© Missdefineme.blogg.se 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback