Tick tack

Klockan har runnit iväg och timmen är sen. Blev nyss klar med den tyngre delen av mitt vårstädningsprojekt av lägenheten. Har tokstädat i mitt rum, slängt massa pryttlar och pinaler, gamla kvitton och papper som låg och skräpa. Nu är det ordning och reda och min spontana reaktion nu när jag skulle gå och lägga mig var "ååh va mysigt!", va länge sen jag kände så. Har inte haft tid eller lust att ta tag i storstädandet på ett bra tag. Imorn blir det balkongen, hallgarderoberna och köket. Det är iallafall mitt mål.

Dagsplan lördag 10/4
  1. Vakna 9.00
  2. Promenad 30 min
  3. Frukost
  4. Vårstädning forts.
  5. Lunch
  6. Plugga
  7. Middag
  8. Plugga
  9. Varmt bad
  10. ZZZzzzleeeep

Kudden kallar

love,
missdefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback