Time goes by

Ja, tiden går. Har så sjukt svårt att varva ner, känner mig stressad fast jag egentligen inte behöver! Tog examen för snart 2 veckor sedan, har träffat mina nya arbetskamrater på nya jobbet, alla barnen och ska ha planeringsmöte inför hösten i nästa vecka. Allt går så fort nu! Men jag borde ju vara tacksam och det är jag verkligen, känner mig bara så stressad. Jag har tid, jag behöver inte stressa, jag behöver inte vara uppe i varv, men så fort jag tar det lugnt får jag dåligt samvete och känner nästan ångest. Men för vad? Jag har inga krav på min egentligen, det är bara roliga saker som händer nu. Dansläger nästa vecka, ska bli kul att träffa alla kids och skapa massa dans. Nä jag måste skärpa mig, livet är underbart och jag behöver inte annat än att njuta! Ikväll ska jag träffa min fina vän Tilda, vi ska dricka öl och mysa i sommarkvällen. Mosebacke tror jag det skulle bli, soft soft. Dags att göra sig iordning, ska bara spela lite piano först.

peace (please)!

/missdefine

Kommentarer
Postat av: Anki

Ta det bara lugnt, allting ordnar sig alltid i slutändan! Jag gillar också min nya design! ;)



Love! :)

2010-06-29 @ 19:12:43
URL: http://gonzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback